torsdag 15 juli 2010

Sécurité, courtoisie, spectacle, ÉFFICACITÉ

Effektivitet är nog dagens ord tror jag (i bakgrunden verkar Alphabeat tycka att dagens ord är "fascination" men det bryr jag mig inte om). Idag steg jag upp kl 8 trots att jag är ledig (jepp that's right!) och det bör påpekas att detta skedde trots endast 4 timmars sömn. Efter frukost tog jag genast tag i mitt (och grannens) byke, åkte till Bailly och handlade, gjorde lunch, bakade brownies, städade lägenheten. Nu har jag en välförtjänt kaffepaus med ovannämnda nybakade brownies. Vet inte riktigt vad som flugit i mig... Kanske det var bra att det inte blev nåt Parigi igår utan istället en liten soirée hos grannen. Kan hända att jag skulle ha varit lite tröttare i så fall. Oberoende vad denna effektivitet beror på så är det nog bra att den infann sig för den här lägenheten började se ganska skräpig ut...

Och rubriken ja. Den är till för alla (f.d.) Cast Members! ;)

1 kommentar: