torsdag 8 juli 2010

Jag vill vara ledig, ledig, ledig...

Igår hade jag en ledig dag, liksom idag. Igår lyckades jag få hela dagen att gå utan att göra nåt speciellt egentligen. Först åkte jag till köpcentret Val d'Europe med Ebba, Chris och Joel. Egentligen hade jag inte riktigt nåt ärende dit men lyckades ändå spendera 5 timmar där. Isn't that amazing? Egentligen var det bara killarna som skulle klippa sig, men vi åt lunch på stationen (god mat!) och handlade lite och så så nog fick vi tiden att gå. På kvällen åkte jag till Disneyland med Ebba, Joel, Helmi och Emelie för att se på nattparaden och fyrverkerierna. Dessutom åkte vi Pirates of the Caribbean-attraktionen. Tänkte att jag kanske borde åka den eftersom jag ändå jobbar inuti den... Visserligen åkte jag den för typ 3 år sedan men jag kommer inte ihåg så mycket av det...

Hur som helst, idag tänkte jag att jag inte skulle göra så mycket. Tvätta lite kläder och sola typ. So far har det gått ganska bra. Jag vaknade kl 12 (vet inte när jag senast har vaknat så sent) av att jag fick ett meddelande om att jag borde komma och moikka till parken idag. Vet inte om jag orkar. Eventuellt senare. Tvätten är i maskinen så det är väl bara att slappa då!

Idag blir det inget citat, men jag sätter istället in några bilder från paraden och fyrverkerierna:





2 kommentarer:

  1. Kiva kuvakulma på dendär sista bilden! :)

    SvaraRadera
  2. Mm-m. Vi hade ganska bra platser. Lite närmare ännu så skulle det ha varit ännu bättre. Kul förresten att man ser alla människor framför mig som fotar. Skärmarna lyser i kapp med fyrverkerierna liksom... :P

    SvaraRadera