onsdag 21 juli 2010

Oh my god I can't believe it

But I have been this far away from home. Det är inte det jag inte kan tro, utan att hälften av tiden här redan har gått. 5 veckor, så snabbt! Men kul har vi. Vid det här laget anser vi oss känna varandra tillräckligt bra för att berätta första intrycket och sånt. Ganska kul. Annars vet jag inte om det händer så mycket speciellt. Jobbet rullar på, när man inte jobbar blir det mest chill. Häromkvällen åt vi middag tillsammans några stycken. Jag jobbade till kl 20 och visste inget om middagen men de andra saknade mig tydligen så mycket att de måste ringa (och sms:a!) mig och säga att jag skulle dra mig till Val d'Europe snarast. Vilket jag gjorde. Och det var ju tur för det visade sig vara en riktigt trevlig kväll.

Nu borde jag egentligen gå och lägga mig så att jag skulle få en natts ordentlig sömn efter många nätters sömnbrist, men pga mina sena jobbtider kan jag inte gå och lägga mig före 1-2-tiden längre. Lite irriterande om man måste stiga upp lite tidigare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar