onsdag 16 mars 2011

Buuhuhu...

Ingen lycka med egen tid och barnfri dag idag heller. Declen var fortfarande hemma eftersom han tydligen var för sjuk för att vara i skolan. Jag kan dock inte se det eftersom han har sprungit runt hela dagen och härjat, så jag tror faktiskt att skolan skulle ha varit mindre påfrestande. Nu är jag bara väldigt trött och irriterad efter att ha försökt deala med honom hela dagen, och sen båda två på kvällen. Ingen ledighet alls idag alltså. Dessutom lyckades jag knaxa ryggen på nåt underligt sätt när jag bäddade sängarna i morse så jag har inte kunnat böja ryggen på hela dagen. Inte speciellt praktiskt när man ska plocka upp efter barnen hela tiden. Så jag är verkligen inte på gott humör idag. Om inte båda barnen är i skolan imorgon kommer nån att få lida väldigt mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar