onsdag 23 mars 2011

Booooriiiiing....

Idag var jag lite uttråkad. Jag läste ut min bok igår så jag hade inget att läsa (förutom Les Misérables som jag inte orkade läsa) och det var inget bra på tv. Jag hade ingen bil så jag kunde inte åka till biblioteket och låna lite fler heller. Inte förrän halv sex hade jag tillgång till bil så jag fick en kvart på mig att låna några böcker för de kommande dagarna. Plockade ut fyra stycken på måfå och alla råkade vara rosa. Det var ju lustigt.

Det har varit varmt och skönt igår och idag men nästan lite för varmt. Air con är ett måste om man inte vill storkna. Om det fortfarande är fint i morgon tror jag att jag går ut och lägger mig i trädgården och solar. Stranden skulle ju vara att föredra men har man ingen bil så har man inte.

Det enda jag hade att se framemot idag var How I Met Your Mother på tv. Barney gav några goda råd. Egentligen visste jag det nog från tidigare men eftersom jag har varit dum nog att inte följa de råden tidigare så behövde jag kanske höra det igen :P

2 kommentarer:

  1. Väldigt vad du har det tråkigt! Får hoppas det händer nåt bra snart för annars kommer du väl hem därifrån ......eller......Nä knappast ändå!

    SvaraRadera
  2. Nå just nu är det ganska tråkigt. Men jag kommer nog inte hem förrän jag har rest runt färdigt här! :D

    SvaraRadera