söndag 20 juni 2010

Working 9 to 5. Or not.

Nu har jag haft min första arbetsdag. Den gick ju nog helt okej. Mycket info och jag förstod nog inte allt men som tur är så har man ju serverat tidigare så det gör ju saker och ting lite enklare. Tydligen hade typ alla mina nyfunna kompisar åkt Pirates of the Caribbean-attraktionen igår och spanat efter mig men inte sett mig. Kul. Som hämnd tänker jag gå och besöka alla på deras arbetsplatser idag före jobbet. Jag börjar först kl. 15 (och slutar 23, suck) så nåt måste jag ju hitta på. Och eftersom det är söndag finns det inte så mycket att göra. Några attraktioner har vi redan provåkt men på tisdag ska vi ta en riktig turistdag i hela parken. Då är de flesta av oss lediga så vi ska ta hela köret med parad och foton med karaktärerna och attraktioner och allt man bara kan komma på. That should be fun! :D

Dagens citat:

Chris: Fanny, you should make yourself more accessible as a sofa.

Hmm... Right.

2 kommentarer:

  1. Missa inte the Tower of Terror, just bäst! Och Big Thunder Mountain är också bra. Och gå gärna och kolla Buzz så får du se vad jag syssla med där :P den e ganska kul.
    Och du har tur på det viset att hur mycket man än åker i PotC-attraktionen så är det ganska svårt att se nån, eller åtminståne att störa nån, som jobbar på lagoonen. Annat är det om dom kommer dit och äta, men de kanske dom int har råd med så hemskt ofta :)

    SvaraRadera
  2. Tower of Terror har vi redan prövat. Och Crusher's Coaster. Det var skitkul! :D Men jag antar att det blir en hel del annat senare... Och jo de hade nog inte sett mig när det åkte Pirates, men två stycken skulle nog komma och kolla in restaurangen igår och fota mig (jihuu...) men jag såg de m aldrig :P

    SvaraRadera