onsdag 23 juni 2010

Just like we're dreaming

Om man en gång jobbar på Europas turistmål nummer ett (vilket jag ju faktiskt råkar göra) så måste man ju ta ut allt av det. Till exempel måste man ju gå in i parken när man en gång kan göra det gratis. Det var alltså vårt program igår. Vi var riktiga turister och tog foton, såg paraden och köpte popcorn. En hel del attraktioner hann vi också med, t.ex. Indiana Jones, Big Thunder Mountain, Rock'n'Rollercoaster (där min och Chris' väldigt seriösa diskussion om brittisk politik och ekonomi blev abrupt avbruten av berg-och dalbanan. Väldigt oartigt.) och Space Mountain. Hur kul som helst! Det som gjorde allt ännu roligare var att när de andra skrek som stuckna grisar så satt jag bara och skrattade. Det är ju roligt! :D Hur som helst, här är några bilder från paraden, Mickey & Minnie, Mary Poppins och Aladdin & Jasmine:





4 kommentarer:

  1. Hittade ni normala popcorn helst? :)

    SvaraRadera
  2. Jepp. Men jag köpte inte några popcorn. Jag ville ha sockervadd men köpte det aldrig. Vet inte riktigt varför... :P

    SvaraRadera
  3. Glad midsommar Fannyyyyy!!:)

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket Svanteeeeeeee! :D

    SvaraRadera