onsdag 11 augusti 2010

Toy Story Playland

Idag hade jag äntligen en ledig dag efter sex dagars jobb. Jag spenderade hela dagen med Chris, the ginger one that is, vilket var hur kul som helst. Först åkte vi till Disney för att testa de nya attraktionerna i Toy Story Playland som inte öppnats för allmänheten ännu. Det dumma var bara att den attraktionen vi verkligen ville testa, RC Racer, inte var öppen idag men vi testade i alla fall de två andra. De var helt okej men lite tråkiga. Men jag antar att de är roliga för barnen och det är ju det viktigaste. Hur som helst, efter det åkte vi till Val d'Europe för att shoppa lite mat. Det tog ungefär 2 timmar eftersom vi inte kunde hitta några muffinsformar. Jag hatar Auchan! De har allt där. Det är typ som Citymarket Kupittaa men de har inte muffinsformar! How stupid is that?! Anyway. När vi kom hem lagade vi en utsökt middag och nu är klockan redan halv tio. Jag måste ännu göra en appearance på en fest i kväll, men sedan är det bara att gå och lägga sig. I morgon ska jag försöka hitta muffinsformar i Carrefour. Om inte det lyckas måste jag beställa dem från England. Hopefully är de framme på kvällen i så fall. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar