söndag 29 augusti 2010

Hösten är här

Nu verkar hösten ha kommit till Disneyland. Det märker man inte bara på vädret som har blivit kallare och höstigt, utan också på att alla åker härifrån. Idag har jag sagt hej då åt 8 personer. Känns nog lite konstigt att alla åker iväg när man själv ska stanna kvar. Dessutom åker jag ju hem emellan, men då finns det ännu några kvar, men när jag kommer tillbaka är de också borta. Mysko. På tal om att stanna så åkte jag till Newport Bay Club idag för att kolla upp mina arbetstider och sånt. Fick inte tag i nån team leader för Yacht Club eftersom de öppnar första imorgon, men en vänligt dam kollade upp saken åt mig och enligt schemat verkar det som om jag måste göra Disney Traditions på nytt. Fick dock telefonnummer till kontoret så jag ska ringa nästa vecka och kolla. Känns ju lite onödigt att göra om en introduktion som jag hade för två och en halv månad sedan...

Annars gillar jag nog hotellet. Sådär passligt fancy och poshigt. Check it out yourself! http://www.disneylandparis.se/disneyhotell/hotell/newport-bay-club/index.xhtml

2 kommentarer:

  1. Det måste nog ha blivit någå fel, för inte ens dom som kommer tillbaka två somrar i rad behöver gå om Traditions.
    Och Newport Bay är coolt, säkert finare än Sequoia! :)

    SvaraRadera
  2. Jo det är det jag tänker också. Å andra sidan kan det vara ett bra sätt att träffa lite människor så på det sättet kunde det vara kul att göra om det. Plus att man ju inte skulle behöva lyssna alls eftersom man redan vet allting. Men vissa måste nog gå om Traditions ändå. Chris jobbade här ett år för typ ett år sedan, men ändå måste han gå om Traditions när vi kom. Så man vet aldrig...

    SvaraRadera