måndag 1 november 2010

It's Halloween, Halloween everybody!

Eller det var Halloween rättare sagt. Nu har den varit och farit. Jag firade inte på nåt speciellt sätt, men Lorna var här på visit så det var ju kul. På lördag gjorde vi inte riktigt nåt speciellt, gick till Disney Village och tog en drink (eller tre) med Reetta och Harper. Det var kul att se Reetta igen och Harper också även om jag ser henne nästan varje vecka. Men Reetta åkte hem idag eftersom hon bara var här över Halloween... Igår firade vi Patricias födelsedag. Hon kom hit från Tyskland för att hälsa på sin pojkvän och det råkade dessutom vara hennes födelsedag så det firade vi med brunch på Starbuck's och sedan tårta hos mig. På kvällen blev det improviserad matlagning och slötittande på Friends. Så egentligen gjorde vi ingenting speciellt alls med Lorna men det var riktigt skönt att bara chilla och vi hade ju kul ändå.

Nu börjar juldekorationerna komma upp och från och med den 7 november är det jul i Disneyland så nu börjar hela den rumban. Men jag stannar bara två veckor till och sedan åker jag hem! Jag är så excited över London att jag knappt kan vänta! Nu är det bara att börja räkna ner... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar