söndag 7 november 2010

Final countdown

Nu har jag bara en vecka kvar här i Frankrike. Nästa måndag åker jag till London och några dagar senare hem till Finland. Ynka fem dagar jobb kvar, ett veckoslut fyllt av packande, städande och annat smått och gott och sedan är det Hello London! som gäller. jag fattar inte riktigt att tiden har gått så fort här, men time flies when you're having fun I suppose. Hur som helst så kommer jag nog att sakna Disney, Frankrike, PARIS, Yacht Club och alla människor jag lärt känna, men samtidigt känns det bra att åka hem. Det kommer att bli skönt. Jag hoppas att jag kan stanna på Yacht Club min sista vecka. Den här veckan hoppade jag in på Cape Cod (bufférestaurangen mittemot Yacht Club) på torsdag eftersom de saknade fyra servitörer, och igår jobbade jag på ett special event i Disney Village. Gårdagens keikka visste jag om på förhand men torsdagens omplacering beslöts efter lunchpausen. Men det var helt okej. Blev bara lite uttråkad. Måste nog säga att jag föredrar bordsbetjäning framför buffé även om det kan vara stressigt och man är i klistret vissa gånger.

Nu ska jag sova så jag orkar baka muffins och kolla in Billy Bob's Wild West Show imorgon... Howdy! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar