söndag 14 november 2010

Packat och klart

Jag har äntligen lyckats packa allt. Det tog inte så lång tid men det var nog lite knepigt att få allt att rymmas i en kappsäck, en semistor handbagageväska och handväskan... Men jag lyckades! Enda problemet är att kappsäcken nog väger närmare 33 kg än 23. Jag hoppas British Airways har överseende med det...

Imorgon kl. 10 checkar jag ut och sedan bär det av mot flygfältet (via Disney). Ser så mycket fram emot London! Jag tror det kommer att bli a great success.

Nu är det bara en natt kvar i la Boiserie och sedan är det au revoir la France! À bientôt!

3 kommentarer:

  1. Fantsuu! Träffade på lite familjemedlemmar till dig igår. Var nämligen på teater i Pargas! Visti din farsa e kanske den roligaste skådisen ever! :) Du kan hälsa honom från en nöjd åskådare! KRAAAAM!

    SvaraRadera
  2. Haha! Vitsi! Bra att du tyckte om det! Jag har inte sett pjäsen ännu (obviously)men ska se den på veckoslutet när jag är tillbaka i landet. Har dock läst manuset så jag vet att det är roligt åtminstone :) Kramar!

    SvaraRadera
  3. Skådisen tackar för berömmet! Bra att vi har nöjda åskådare och vi försöker vårt bästa varje gång. Välkommen på nytt!

    "farsan"

    SvaraRadera