söndag 14 november 2010

Jaha, så har man jobbat sin sista dag då. Allt var i princip som vanligt ända tills ungefär en timme före jag slutade. Då tyckte Cyril att det skulle vara kul att hälla en skål med bärsås över huvudet på mig. Vilket han också gjorde. Det är kladdigt kan jag tala om. Jag lyckades torka av det värsta och höll just på att tvätta händerna när Samuel häller en skål till över huvudet på mig. Som grädde på moset hade han blandat i lite vaniljsås också. Vi skulle dessutom ta ett glas efter jobbet vilket gjorde mig extra glad att de bestämde sig för att kladda ner hela mig. Tur att vi jobbar i ett hotell där det är enkelt att få tag i handdukar, schampo och dusch... Men jag fick också en liten present så I guess that makes up for it. :P

Idag tvättade jag ungefär alla mina kläder och gick till banken för att stänga mitt bankkonto. Nu har jag varken franskt bankkort eller ett gångbart Disney-ID! I feel so naked! Exposed! (För att citera den där svenska Hollyoodwifen) Det är som att en del av mig saknas... Passade också på att träffa Harper en sista gång (före jag åker iväg that is, jag ser henne nästa gång om två veckor :D) och vi hade supertrevligt som vanligt. Firade mitt sista veckoslut med fake bellinis och middag bestående av snacks. Dessutom tog hon hand om en del av mina kläder, jag klarar mig utan dem ett par veckor så nu har jag lite mera utrymme i min kappsäck.

Imorgon gäller det att få allt att rymmas i ovannämnda kappsäck. That's a challenge. Jag hoppas det går någorlunda smärtfritt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar