onsdag 20 oktober 2010

Ditt och datt

Igår bokade jag mitt flyg hem från London, så jag kommer att vara i London 15:e till 19:e november och kommer hem till Finland på kvällen den 19:e. jag ser så mycket fram emot London! Jag skulle kunna åka dit nu på direkten.

Igår kom jag hem från jobbet typ halv två på natten. Det blev en liten roadtrip till Meaux på vägen hem. Jag fick skjuts med Santiago men han skulle också köra hem Julia och Andy som båda bor i Meaux, vilket ligger 25 minuter åt motsatt håll. Men jag hade inget emot lite sightseeing. Vi plockade också upp Ludovic (min före detta team leader från Blue Lagoon och Santiagos kompis) på vägen för sällskapets skull. Vi hade riktigt kul och lärde oss en massa om Parisiska taxin eftersom Santiago hade sett nån dokumentär om dem och berättade allt åt oss. Hur som helst, detta resulterade i att jag sov ända till kl. 13 idag. Wups.

Om tio minuter ska jag ta bussen till Val d'Europe för att printa ut mina flygbiljetter och mitt uppsägningsbrev, och sedan är det straight to work som gäller. Förhoppningsvis är det en liknande kväll idag som igår. Hotellet var i princip fullbokat (3380 gäster) med mycket britter, fransmän och holländare, vilket betydde att vi hade 200 reservationer mellan 18.30 och 20.30 och ingenting efter det. Vi var med andra ord färdiga att gå hem kring halv 12 ungefär. Me like.

Och imorgon ska jag träffa syster yster! Yeyeyeye!

Nu måste jag rusa. Hejs svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar