söndag 10 oktober 2010

Date night, eller date day snarare

Idag var jag ledig igen. Hittills har jag tillbringat den med att vara på mitt livs första (riktiga) dejt :D Jag har nog blivit asked out ett par gånger redan (här i Frankrike alltså, för let's face it, sånt händer inte i Finland) men inte faktiskt gått på någon dejt. Men det var helt kul, vi var i parken och kollade in Halloweendekorationerna, åt lunch på Walt's (have to say, det finns sämre ställen att äta på) och bara chillade liksom. Problemet är ju bara att eftersom vi båda jobbar på Yacht så kommer vi ju att vara dagens samtalsämne imorgon. Förhoppningsvis tröttnar de fort...

Anyway. Det var dagens nyhet. Nu ska jag kolla lite Grey's Anatomy.

Dagens citat (fritt översatt):

-Vad gör du på söndag?
-Vet inte.
-Bra, du är alltså med mig!

5 kommentarer:

  1. Tell me more, tell me more! :)

    SvaraRadera
  2. "Tell me more, tell me more, like does he have a car?" Yes he does. :P

    SvaraRadera
  3. Tummen upp för dejt, Disneys Halloweendekorationer (I <3 the pumpkin man making pancakes to little ghosts :D ) och Walt's! Men på tal om Walt's - betalade han? :P

    SvaraRadera
  4. Det här är Disneyland ("where dreams come true" you know) så det är klart att han betalade! :D Inget snack om saken.

    SvaraRadera
  5. Gaah, måste skaffa en mikrofon och installera Skype. Typ nu. Int alls nyfiken :)

    SvaraRadera