måndag 31 januari 2011

What's the plan?

Jaa-a, den som visste det. Just nu verkar mina planer ändras by the hour ungefär. Ena dagen är jag helt inställd på nåt visst jobb eller dylikt medan jag ett par timmar senare helt har ändrat planerna. Igår och idag förmiddag tyckte jag att nannyjobb skulle vara en bra lösning, men efter att ha kollat in några annonser och märkt att de flesta kräver ganska mycket ändrades mina planer helt. Jag såg en annons om hospitality work i Tasmanien och är nu helt inställd på det. Förhoppningsvis behöver de fortfarande folk och om jag är kvalificerad så hoppas jag att jag får jobbet. Där fanns dessutom inkvartering för 100 dollar i veckan så man kan ändå spara ganska bra med pengar med en lön på $20/h. Sådär på sidan om kollar jag upp och planerar mina resor på Nya Zeeland och längs östkusten. Jag vill få in så mycket surfing som möjligt! :D Men det är ju å andra sidan bara just nu jag vill det. Vem vet, imorgon vill jag kanske göra nåt helt annat... :D

1 kommentar: