söndag 5 september 2010

Tack och förlåt!

Så var det dags att åka tillbaka. På en vecka har jag hunnit med två studentluncher i Åbo, en shoppingrunda med mamma, en koll på Les Misérables-repetition, genomläsning av höstens fars, en tur till Nagu, pizza på Najaden och omenapaistos på l'Escale, kaffe hos moffa och mycket mycket mer. Om fyra timmar borde jag stiga upp för att ta bussen till flygfältet klockan 4 men jag är inte det minsta trött. Typiskt. Känner egentligen för att se på nån film och mysa i soffan (antagligen för att jag vet att när jag väl kommer fram har jag varken tv eller soffa). Men det ska nog bli helt kul att åka tillbaka och se Harper igen och kolla in nya jobbet.

Nu borde jag nog säkert försöka sova nån timme. Om inte annat får jag sova på bussen, på flyget och i Riga. Eller när jag kommer fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar